niedziela, 13 maja 2012

Stosik majowy i kilka informacji...

Witajcie kochani!
Ostatnio w ogóle nie mam głowy do pisania recenzji, a nawet notek. Co oczywiście można zauważyć. Ale nie mam niestety do tego sił, czasu i chęci, co spowodowane jest wieloma wydarzeniami ostatnich dni.
W ciągu tygodnia zebrało się trochę książek, które przedstawiam poniżej w stosiku (niewielki, ale cieszy). Na kilka przesyłek wciąż czekam, więc wkrótce pewnie uzbiera się kolejny:) Ale na dzień dzisiejszy prezentuje się następująco:
Od góry:
1) Dziedzictwo Tom I i II, Christopher Paolini - wygrana w konkursie z Fabryką.pl:) Uwielbiam serię o Eragonie.
2) Uczta Dusz, C.S. Friedman - recenzyjna od portalu Paradoks;)
3) Kod Lucyfera, Charles Brokaw - j.w
4) Córka kata, Oliver Potzsch - recenzyjna od wyd. Esprit
Wszystkie tytuły brzmią zachęcająco, dlatego nie mogę się doczekać, kiedy będę je mogła poczytać. Wciąż jeszcze pozostają mi zaległe tytuły z biblioteki, więc czytać jest co;D

Jeszcze odnośnie paru spraw... wiecie, że od dłuższego czasu krąży pewna zabawa oTAGowanych;) Bardzo dziękuję wszystkim za wytypowanie mnie do zabawy (a było ich całkiem sporo), ale w najbliższym czasie nie będę miała głowy do odpowiadania na pytania dotyczące zabawy. Jak się wszystko ułoży, pewnego wieczoru przysiądę i ja napiszę coś od siebie;D Tymczasem muszę odłożyć tę sprawę na dalszy tor.
Dzisiaj już ostatni dzień warszawskich Targów Książki. Byliście może w odwiedzinach? Wypatrzyliście coś ciekawego? W tym roku nie dałam rady, ale być może następnym razem się uda. W końcu takiej imprezy nie sposób ominąć;)
Życzę Wam miłej niedzieli i udanego poniedziałku. Mimo wszystko;)
Pozdrawiam!

22 komentarzy:

Irytacja pisze...

Z tego stosiku miałam okazję czytać "Córkę kata". :)
Udanej lektury! :)

marichetti pisze...

Dziedzictwo mam już za sobą, świetna książka ;)
A obecnie poluję na Córkę Kata ;)

AT pisze...

Przede wszystkim chciałabym przeczytać "Ucztę dusz". Naczytałam się sporo pochlebnych opini. :3

natanna pisze...

Stosik imponujący , niestety nie znam tych pozycji.Ale jak się zapoznam z recenzjami może po nie sięgnę.)))

Anonimowy pisze...

Zacny stosik. Miłego czytania! ;)

Jul pisze...

Ładny stos, zazdroszczę Uczty Dusz.:D

Unknown pisze...

Życzę przyjemnej lektury :D

Pozdrawiam

ania pisze...

Cudowny stosik:) Miłej lektury życzę:)

Małgorzata pisze...

Bardzo chętnie bym Ci ukradła tę ostatnią pozycję, mam na nią ochotę już od dłuższego czasu :)

Unknown pisze...

Stosik mały, ale jaki zacny!
A na targach byłam i jestem bardzo zadowolona :)

Miłośniczka Książek pisze...

życzę przyjemnej lektury i jak się ze wszystkim ogarniesz, to czekam na recenzje :)

Little D. pisze...

Bardzo zazdroszczę drugiego tomu "Dziedzictwa", mi niestety udało się złapać tylko pierwszy tom.
Pozdrawiam!

Blueberry pisze...

"Córka kata" to ciekawa książka, natomiast na "Dziedzictwach" baaardzo się zawiodłam...
Miłej lektury :)

GumcioBook (Gabrysia) pisze...

Przepiękny stosik!!! Miłego czytania :)

BooksHunter pisze...

Bardzo ciekawy stosik :)
Miłego czytania!

scorpius pisze...

Znam tylko Córkę Kata, która nawet mi się podobała, ale resztę chętnie bym Ci podkradła ;)
Miłego czytania!

Upadły czy Anioł pisze...

Same pyszne kąski literackie, tylko pozazdrościć. :P

Flouube pisze...

Oh ale Ci zazdroszczę Uczty Dusz i Córki Kata :D

Gosiarella pisze...

Miłego czytania!

ffer pisze...

O, Dziedzictwo! Uwielbiam Eragona :D Przyjemnej lektury!

Tirindeth pisze...

Super stosik! :D

Angelika Paterak pisze...

Świetny stos! Zazdroszczę "Uczty dusz" :D

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, przeczytaj, proszę, co chcesz skomentować.
Anonimie - pospisuj się.
Za wszystkie słowa - bardzo dziękuję:)