sobota, 19 maja 2012

"Dieta 17-dniowa. Poradnik" - Dr Mike Moreno

"Jeśli chcesz zrzucić zbędne kilogramy szybko, bezpiecznie i trwale, to książka dla Ciebie!"

   Kto w dzisiejszych czasach nie słyszał o dietach? Chyba nikt. Ostatnio odchudzanie się, przejście na dietę stało się bardzo popularne nie tylko w środowisku osób potrzebujących takiego zabiegu, ale również wśród osób pragnących porzucić swój niezdrowy tryb życia, a także ludzi, którzy po prostu tego chcą. Rodzajów diet nie sposób zliczyć, w Internecie można znaleźć ich multum, ale również w mediach sporo się o nich mówi. Kto dziś nie widział reklam propagujących herbatki, preparaty i inne rzeczy wspomagające odchudzanie? Ich również jest mnóstwo, a z czasem powstają coraz nowsze. Jaką w końcu zastosować dietę, żeby można było ujrzeć skuteczne działanie? Opracowany przez dr Mike’a Moreno poradnik „Diety 17-dniowej” może być źródłem odpowiedzi na to pytanie.

Poradnik zawiera liczne informacje na temat samej diety, ale również zdrowego odżywiania, potrzebnej aktywności fizycznej oraz porady lekarza, jak uniknąć wpadek podczas odchudzania. Bogaty w przepisy różnych rodzajów kuchni zagranicznej jak i w pełen zestaw ćwiczeń, potrzebnych podczas diety, staje się nie tylko wartościowym źródłem wiedzy, lecz również ciekawą lekturą na jedno popołudnie.

   Dieta 17-dniowa jest podzielona na cztery cykle: przyśpieszenie, aktywacja, osiągnięcia oraz dotarcie do celu. Dr Mike Moreno w swym poradniku dokładnie oznaczył każdy z nich, uzupełniając po kolei wszystkie cykle w jadłospisy, porady lekarskie, wskazówki i ciekawe informacje o produktach spożywczych i ilości kalorii, jakie się w nich znajdują. Wszystkie te informacje są bardzo przydatne, kiedy chcemy się odchudzić, mamy większe szanse na powodzenie i utrzymanie efektów diety. Ponadto, czytając treść poradnika można dokładnie określić siebie, swoje preferencje żywieniowe oraz dopasować je do diety 17-dniowej.

   Dodatkowym atutem poradnika są zawarte w nim objaśnienia i rady dla osób podróżujących, będących w ciągłych rozjazdach. Dr Moreno wystosował ciekawe porady i zalecenia dla każdego, kto chce pozbyć się zbędnych kilogramów. Nawet, jeśli jesteśmy zmuszeni jadać w przydrożnych knajpkach bądź restauracjach, poradnik zawiera liczne rozpiski, jak jadać z głową, aby nie nabawić się przykrych skutków trawiennych. Także nie ma to znaczenia, czy pracujesz poza domem, czy jesteś stałym bywalcem swego domu, albo ciągle gdzieś wychodzisz. Dieta 17-dniowa jest dobra dla wszystkich.

   Dlatego jeśli poszukujesz dobrego sposobu na odchudzanie, śmiało możesz zapoznać się z poradnikiem diety 17-dniowej dr Mike’a Moreno. Oprócz wielu informacji na temat zdrowego odżywiania oraz sposobu na pozbycie się zbędnych i uciążliwych kilogramów, książka zawiera sporo ciekawostek na temat nawyków żywieniowych każdego łasucha. Dlatego polecam nie tylko poszukującym dobrej diety, ale również osobom, które po prostu chcą w sobie coś zmienić. Może czas zacząć myśleć o tym, co masz na talerzu?

Za możliwość przeczytania tego ciekawego poradnika dziękuję wydawnictwu Publicat:

Autor: Dr Mike Moreno
Tytuł: Dieta 17-dniowa.Opracowany przez lekarza plan nastawiony na szybkie osiągnięcie wyników.
Wydawnictwo: Publicat
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 245

16 komentarzy:

Katarzyna Abramova pisze...

Diety to niestety sprawa nie dla mnie, brak mi cierpliwości by wytrzymać choćby i tydzień ;)

Unknown pisze...

Przyznam się szczerze, że też mam braki w silnej woli, ale kiedyś na dietce udało mi się zrzucić to co zbędne;)

Hanna pisze...

Na szczęście diety to nie moja bajka, no chyba że takie, po których można przytyć ;)

Miłośniczka Książek pisze...

oj diety to nie dla mnie :P jem ile chcę i nie odchudzam się ;p

Moje książki pisze...

sceptycznie podchodzę do wszelkich diet na x dni. kto ma problemy z wagą powinien raczej wyrobić sobie zdrowe nawyki żywieniowe a nie liczyć na cud. chętnie za to zajrzałabym do części dla podróżujących

Unknown pisze...

alison - oczywiście masz rację;) Szczerze powiedziawszy najskuteczniejszą metodą jest dieta MŻ- mniej żreć;D Albo jak mój kolega twierdzi: dieta cud-seks i głód! :)
Poradnik mimo wszystko ciekawy, zwłaszcza te dodatkowe informacje o dawkach dziennej aktywności oraz porady właśnie dla osób będących ciągle poza domem;D

Małgorzata pisze...

Chętnie bym sobie poczytała ten poradnik, chociaż nie mam nadwagi, ale lubię od czasu do czasu zwrócić uwagę na takie książki :)

natanna pisze...

Jakoś te specjalnie opracowywane diety mnie nie kuszą, gdyż jest z nimi sporo zachodu. Kiedyś gdy się odchudzałam po ostatniej ciąży stosowałam dietę z "Kuchni polskiej " beztłuszczową i bez cukrową / nie słodzę do dzisiaj/ i w ciągu 2 miesięcy zrzuciłam 14 kg ale dodatkowo jeden dzień w tygodniu piłam tylko mleko.

Natalia M. pisze...

Brr... Nie lubię diet. Kocham jedzenie:)

Yui Tamashi pisze...

Książka o diecie raczej nie jest dla mnie.

Gosiarella pisze...

Eeeee Jedzenie jest jedną z największych przyjemności i nie ma bata, żebym miała z niego rezygnować dla jakiejś diety. O nie!

Unknown pisze...

Ja się na razie odchudzać nie zamierzam, więc podziękuję ;)

Tirindeth pisze...

Takie diety to tylko strata czasu - bo człowiek schudnie, a potem wraca efekt jojo. Odchudzałam się tak 3 miesiące schudłam 12 kg a potem wszystko wróciło. Aby naprawdę schudnąć, trzeba po prostu zmienić cały system żywieniony i tryb życia. Niemniej książka przyciąga i tytuł chwytliwy, pewnie niejedna osoba po nią sięgnie ;)

Anne18 pisze...

Wszelkiego rodzaju poradniki omijam szerokim łukiem. To nie dla mnie. Obserwuje i zapraszam do mnie.

scorpius pisze...

Chyba jeszcze dobrze wyglądam :)

Anonimowy pisze...

Kupiłam ten poradnik i mogę z czystym sumieniem polecić.Przy tej diecie nie będziecie głodni a dżinsy juz po tygodniu stały się luźniejsze.

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, przeczytaj, proszę, co chcesz skomentować.
Anonimie - pospisuj się.
Za wszystkie słowa - bardzo dziękuję:)