czwartek, 24 października 2013

Targi Książki w Krakowie - okazja spotkań blogerów.

Moi drodzy,
już wiadomo, że ruszyły Targi Książki w Krakowie, co jest okazją nie tylko spotkania autorów i wydawców, ale siebie nawzajem - mowa oczywiście o blogerach i czytelnikach:)
Z racji tego, że w tym roku uda mi się dotrzeć na Targi, spieszę z informacją, w jakie dni możecie mnie spotkać:
25 październik (piątek) - będę od rana, po godz. 10 i do której - nie wiadomo :) Wyjścia nie planowałam, ale w ramach pewnych zajęć terenowych z mojej uczelni, mamy do wykonania zadanie: zbadać krakowski rynek książki:) Świetna zabawa, przynajmniej dla mnie, więc dzień minie z pewnością radośnie.
27 październik (niedziela) - również pojawię się koło południa. Na nieokreślony czas:D
Być może będę też w sobotę w południe, ale tylko przez chwilę, ponieważ mam inne zobowiązania, niestety...

Jak mnie poznać? Na prośbę kilku osób przygotuję plakietkę z imieniem i nazwą bloga. Także, jeśli dostrzeżecie taką "Jadźkę" w tłumie, uderzajcie śmiało;)
Pozdrawiam i do zobaczenia!

7 komentarzy:

Książki sa niebezpieczne pisze...

do zobaczenia zatem , ja tez jutro od 10:)

Unknown pisze...

Cieszę się:) do zobaczenia!

Anonimowy pisze...

Niestety mieszkam w Poznaniu, więc z pewnością mnie tam nie będzie. ;)

Monika pisze...

Życzę owocnych spotkań )

spokowap pisze...

A ze mnie taki głupek, że nawet na Warszawskie targi nie pojechałem. A blisko były :|

Unknown pisze...

To jest właśnie odwieczny problem - albo za daleko, albo człowiek nie ogarnia;)

Ewa Książkówka pisze...

Zazdroszczę, że możesz tam być. :)

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, przeczytaj, proszę, co chcesz skomentować.
Anonimie - pospisuj się.
Za wszystkie słowa - bardzo dziękuję:)