piątek, 16 stycznia 2015

Plany na 2015 rok, czyli o czym będziecie mogli poczytać na blogu...

Trochę ten wpis z opóźnieniem się pojawił, ale postanowiłam mimo wszystko przedstawić Wam, czytelnikom, o czym w tym roku postanowiłam pisać. Spokojnie, nie zamierzam zmieniać branży:) Chciałabym jednak dodać parę cykli wpisów, które przełamią teksty recenzyjne.
O czym zatem będzie można poczytać? Oto krótka lista postanowień na ten rok:
1. Recenzje - to się nie zmienia i będę starała się na bieżąco recenzować dla Was, czy to nowości, czy też nie, kolejne tytuły z książkowego rynku. Do tego pojawią się również ponownie recenzje gier planszowych i kto wie - być może wrócimy do filmów:)
Źródło:Link
2. Polecane tytuły - nie zawsze jest czas, by przeczytać interesujący nas tytuł, a co więcej - zrecenzować go. Dlatego postanowiłam co jakiś czas przedstawić Wam daną książkę, która "wpadła mi w oko". Będzie to krótki wpis z opisem, okładką, danymi autora i oczywiście to, dlaczego mnie zainteresowała. Być może i Wy poczujecie chęć na lekturę... :)
3. The best of BBC - ten mały wątek dotyczyć będzie seriali produkcji brytyjskiej, czyli inaczej seriali BBC. Nie chciałabym, aby książki zeszły na drugi plan, dlatego ten cykl będzie również pojawiał się rzadko, ale chciałabym Wam polecić naprawdę ciekawe produkcje (od kostiumowych do kryminałów i thrillerów - naprawdę niezłych). Powiedzmy, że 2 razy w miesiącu napiszę parę słów na temat wybranego tytułu. Też skrótowa wersja posta, ale być może zamieni się z czasem w recenzje...
4. Nowości/zapowiedzi - ostatnio rzadko zamieszczałam tego typu posty, dlatego postaram się dorzucić w tym roku coś częściej. Oby czas pozwolił :)
5. A poza tym: informacje o promocjach, czasem jakiś artykuł a nawet konkursy:)

Planów jest sporo, ale w praktyce zawsze wychodzi inaczej. Mimo wszystko będę się starała realizować własne postanowienia, abyście zawsze mieli co poczytać:) Nie tylko o książkach (choć w głównej mierze, niezmiennie i do końca), ale również o ciekawych produkcjach filmowych i serialowych. Mam nadzieję, że moje plany Wam się spodobają i przez ten rok również będziecie uczestniczyć w życiu tego bloga. Za poprzedni bardzo Wam dziękuję i do usłyszenia przy następnym poście!
Jadźka

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, przeczytaj, proszę, co chcesz skomentować.
Anonimie - pospisuj się.
Za wszystkie słowa - bardzo dziękuję:)