niedziela, 25 stycznia 2015

Nowy Rok, nowy wygląd :)

Kochani,
oprócz nowych cykli, postanowień i wyzwań, z Nowym Rokiem chciałam co nieco zmienić w wyglądzie bloga. Poprzedni szablon był ok, ale jak to ja, ciągle bym coś zmieniała:)
Dziś przyszedł dzień, aby dokonać paru zmian i, jak widać, praktycznie wszystko gotowe:) Pracuję jeszcze nad małymi uproszczeniami, dodatkami, ale już teraz mogę oficjalnie przedstawić Wam nowy wygląd bloga.
Tadaaam!
I jak go oceniacie? Koniecznie dajcie znać, czy szablon Wam odpowiada, czy wszystko wyświetla się jak należy, no i czy jesteście za tym, żeby pozostał :) Chyba, że macie jakieś osobiste propozycje odnośnie jego wyglądu - chętnie ich wysłucham:)
Ja osobiście jestem zadowolona, akurat wszystko wyszło tak, jak planowałam, więc męczenie się pół dnia z HTML opłacało się:)
Już jutro zapraszam na nowiutką recenzję, a tymczasem życzę cieplutkiej niedzieli!
Jadźka

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, przeczytaj, proszę, co chcesz skomentować.
Anonimie - pospisuj się.
Za wszystkie słowa - bardzo dziękuję:)